Pages

06 iunie 2011

Lecturi Urbane, Aici ,Acum

După evenimentele din ultimul an, cred cu tărie că cele mai satisfăcătoare, frumoase, reuşite lucruri sunt cele făcute spontan. Aşa a apărut Never Too Young în viaţa mea, aşa au apărut Lecturi Urbane, spontan. Acum aproape o lună, Radu, colegul meu "de suferinţă" de la ANTY îmi trimitea un link spre blogul lui Adrian Ciubotaru. Eu îl citesc de ceva vreme şi mă gândeam care e minunea pe care nu o descoperisem eu încă :)) Aşa e când crezi că le-ai văzut pe toate. Lecturi Urbane Alba Iulia început cu "nu le trimiţi un mail?" şi a continuat cu un răspuns spontan al Cristianei Andrei, un om de care imi e tare drag chiar dacă încă nu o cunosc personal, care ne spunea că putem să organizăm noi ediţiile LU. Spontaneitatea de care ziceam la început, se referă la faptul că ne-am ghidat după un impulsivitate de moment. Lipsa impulsivităţii ne-ar fi costat acest minunat proiect, deoarece, ulterior am aflat că bloggerii albaiulieni trimiseseră un mail cu doar o zi mai târziu. Norocul nostru, dar nu e bai, pentru că şi ei au dezvoltat o iniţiativă foarte faină "Comoara din cetate". Oraş mic, oameni mari:)

0 comentarii: