Pages

06 decembrie 2010

Cel mai lung 1 Decembrie

Daca as fi scris postul chiar de 1 Decembrie ar fi avut cu siguranta vreo 2 km, insa acum unele simtiri s-au mai domolit asa ca va fi mai scurt. Nu stiu cum v-ati petrecut voi ziua de 1 Decembrie, insa in ceea ce ma priveste pot spune ca a fost lunga, a fost ziua in care parca cineva ar fi vrut sa ne puna la incercare, sa vada cat putem duce, care ne sunt limitele si mai ales, cat de mult ne dorim sa ajungem la destinatie. M-am trezit la ora 2 pentru a ajunge la timp la aeroport la Cluj pentru check-in-ul de la ora 5, am zburat frumos pana la Bucuresti, am aterizat pe Otopeni, ne-am reunit toti cei 10 care trebuia sa ajungem la Sofia, again check-in, dezbracat, descaltat(nu de alta, dar mie imi "piuiau" cizmele cand incercam sa trec prin poarta).

Continuare >>>

0 comentarii: